Kuukausi: lokakuu 2019

Liikuntafysio solmi sopimuksen Repolan toimihenkilöiden sairauskassan kanssa

Liikuntafysio on solminut sopimuksen Repolan toimihenkilöiden sairauskassan kanssa. Sopimus koskee ko. sairauskassan jäseniä, jotka voivat hakeutua asiakkaaksi fysioterapiaan ja kuntoutukseen Liikuntafysion toimipisteisiin. Sopimuksen perusteella osa lääkärin määräämästä ja sairausvakuutuslain mukaan korvattavasta hoidosta laskutetaan sairauskassan kautta ja asiakas maksaa sopimuksen mukaisen omavastuuosuuden. Lisätietoja tarvittaessa: Juha Koistinen sähköposti: juha.koistinen(at)liikuntafysio.fi Puhelin: 010 581 8282

Personal training 6 kk -paketti

Personal trainerisi tai omaohjaajasi auttaa sinua saavuttamaan omia liikkumiseen liittyviä tavoitteitasi. Personal training 6 kk -paketti sisältää yhteensä 12 tapaamista kuuden kuukauden aikana erikseen sovittavina ajankohtina: Alkukartoitus 60 min.: tuki- ja liikuntaelimistön toiminnallinen kartoitus Psyykkinen valmennus 3 x 60 min. (hyvinvointianalyysi, tavoitteet, mielen sisäisten esteiden kanssa työskentely) Liikunnanohjaus / yhteinen liikkuminen: 8 x 60 min. Puhelinkontaktointi…

Pysyvä elintapamuutos omaohjaajan opastuksella

Haluatko aloittaa liikkumisen turvallisesti ja sinulle sopivalla tavalla? Kaipaatko apua elintapamuutoksessasi? Sinun ei tarvitse tavoitella ihannevartaloa tai muhkeita lihaksia työskennellessäsi oman ohjaajan kanssa. Olemme kehittäneet omaohjaajapalvelumme aivan tavallisille ihmisille, jotka haluavat lisätä iloa ja virkeyttä arkeen ja saada tukea omaan hyvinvointiin. (lisää…)

Hyvinvointiaamupäivä la 26.10 Kannelmäessä

Liikuntafysio Sello järjestää yhdessä Kannelmäen Voimistelijoiden kanssa maksuttoman ja kaikille avoimen Hyvinvointiaamupäivän! Aika: la 26.10 klo 9–12 Paikka: Kannelmäen Voimistelijoiden oma liikuntasali, KaVo-sali (Kaarelantie 12, Helsinki) (lisää…)

Uudet rekryt täydentävät osaamistamme

Liikuntafysiossa aloittaa lokakuussa kaksi uutta fysioterapeuttia. Tuki- ja liikuntaelimistön asiantuntijafysioterapeutti Jari Halonen aloittaa vastaanotot lokakuussa tiistaisin ja torstaisin Liikuntafysio Mäkelänrinteessä. Äitysfysioterapeutti, pilatesohjaaja Mervi van Veldhoven aloittaa vastaanotot lokakuussa Liikuntafysio Sellossa. (lisää…)

UUTTA! Tukea oireiden kanssa elämiseen -ryhmä aloittaa 19.11.

Pelkäätkö tuki- ja liikuntaelimistön oireita? Estääkö kipu sinua tekemästä sellaisia asioita, joita haluaisit tehdä? Tervetuloa Tukea oireiden kanssa elämiseen -kurssille! Kurssilla keskitytään niihin mielen sisäisiin, psykologisiin tekijöihin, jotka vaikuttavat oirekäyttäytymiseen ja jotka usein vaikuttavat kuntoumisprosessissa. Kurssi auttaa löytämään itselleen sopivia, joustavia ja yksilöllisiä strategioita oireiden kanssa elämiseen. (lisää…)