LAADUNSEURANTA

LIIKUNTAFYSION FYSIOTERAPIA- JA KUNTOUTUSTOIMINNAN TULOKSIA

Osana laatutyötämme seuraamme säännöllisesti fysioterapia- ja kuntoutusjaksojemme tuloksellisuutta selkä-, niska-, olkapää- ja polvivaivojen osalta. Saamme kustakin ryhmästä myös tarkennettua tietoa esimerkiksi diagnoosi-, maksaja-, lähettäjä- ja terapeuttikohtaisesti. Raporteista voimme seurata myös muita toimintakykyyn liittyviä muutoksia.

Tulokset perustuvat esitieto- ja loppuarviokyselyjen vastauksiin, joissa kivun intesiteettiä ja koettua haittaa pyydetään arvioimaan janalla 0-100 (sähköinen versio). Päivitämme tulokset  neljännesvuosittain Liikuntafysion verkkosivuille.

Lisätietoja DBC QA-laadunseurantaraporteista:

Juha Koistinen
Kehitysjohtaja
juha.koistinen@liikuntafysio.fi

Lataa DBC Health asiakassovellus Android-laitteeseen Google Playsta

DBC Health on suomalaiseen DBC Konseptiin liittyvä sovellus, joka kokoaa tärkeää tietoa toimintakykysi palauttamiseksi ja oireiden lievittämiseksi tuki- ja liikuntaelimistön vaivoissa. DBC Konseptin hoitolinjaukset perustuvat tutkimusnäyttöön ja alan parhaisiin hoitokäytäntöihin, joiden pohjalta terapeutti laatii yksilöllisen kuntoutumista edistävän hoito-ohjelman.

Sovellus automatisoi tehtäviä ja tiedon välitystä kuntoutusyksikön ja sinun välilläsi. Sovellukseen lähetetään automaattisesti muistutuksia tärkeistä tehtävistä. Lisäksi sovelluksen käyttäjä voi täyttää tarvittavia kyselyjä ja esimerkiksi ylläpitää kipupäiväkirjaa VAS-­kipumittarin avulla ja toimittaa näitä arvoja hoitopaikkaan.